avatar Ten blog rowerowy prowadzi sammael z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 38129.64 kilometrów w tym 7291.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.12 km/h i się wcale nie chwalę.

2014 baton rowerowy bikestats.pl

2013 button stats bikestats.pl

2012 button stats bikestats.pl

2011 button stats bikestats.pl

2010 button stats bikestats.pl

2009 button stats bikestats.pl

2008 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy sammael.bikestats.pl

Komentarze 1

Samotny wypad w góry.
Jakoś tak wyszło że mimo innych planów pojechałem sam na eksplorowanie terenów Beskidu Żywieckiego.
Po wczorajszym wypadzie do Pszczyny przy silnym wietrze nogi dawały mi dzisiaj znać na każdym podjeździe :( Po wymianie amora geometria spaprała się na tyle że podjazdy jakie w zeszłym roku robiłem bez problemu dziś pokonywałem z buta bo przednie koło było więcej w powietrzu niż na ziemi i nie dało się opanować roweru :( szczególnie podjazd po kamieniach i korzeniach jest teraz bardzo utrudniony, za to zjazdy pełne luźnych kamieni to super zabawa :D Raz tylko miałem spotkanie trzeciego stopnia z krzaczkiem róży rosnącym na zakręcie ale poza lekkimi otarciami nic mi się nie stało.
Na szlaku ludzi praktycznie nie było za to na górze Żar ludziów jak mrówków.
Po objechaniu Jeziora Żywieckiego udałem się na stację PKP w Wilkowicach Bystrej, bo z powodu remontu trakcji dopiero stamtąd jechał pociąg do Katowic.

vmax - 67,78km/h

Trasa: Wilkowice Bystra - Magurka - Czupel - Rogacz - Suchy Wierch - Czernichów - Międzybrodzie Żywieckie - Żar - Międzybrodzie Żywieckie - Tresna - Oczków - Moszczanica - Żywiec - Zarzecze - Łodygowice - Wilkowice