avatar Ten blog rowerowy prowadzi sammael z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 38129.64 kilometrów w tym 7291.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.12 km/h i się wcale nie chwalę.

2014 baton rowerowy bikestats.pl

2013 button stats bikestats.pl

2012 button stats bikestats.pl

2011 button stats bikestats.pl

2010 button stats bikestats.pl

2009 button stats bikestats.pl

2008 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy sammael.bikestats.pl
  • HRmax 168
  • HRavg 127
  • Sprzęt Santa Cruz Blur XC

Góra Siewierska

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 08.06.2010 | Komentarze 0

Trasa: Św-ce - Chorzów - Wojkowice - Rogoźnik - Góra Siewierska - Mierzęcice - Przeczyce - Dąbie - Góra Siewierska - Wojkowice - Chorzów - Św-ce

Miałem jechać na xc do Katowic, ale z lenistwa wybrałem się na spokojny wypadzik z Łukaszem na północ.
Straszny upał, ani jednej chmurki i prawie bezwietrznie.
Wybraliśmy się na poszukiwania źródełka w Wojkowicach, jednak po analizie mapy nic z tego nie wyszło, więc kierunek Góra Siewierska i okoliczne górki ( po ok. 360 - 380 m npm). Krajobraz rzeczywiście górki co widać na fotkach poniżej :) następny cel - zalew w Przeczycach - tym razem asfaltowo, szybkim tempem. Na miejscu przerwa na hamburgera i zimnego Lecha ;) i powrót przez okoliczne wioski. Góra Siewierska na naszej drodze pojawiła się drugi raz więc trzeba było jeszcze jakiś pagórek zdobyć. Poobserwowaliśmy na szczycie zmagania paralotniarza z wiatrem, paru motocrossowców na fajnej trasie u podnóża i w drogę powrotną.