avatar Ten blog rowerowy prowadzi sammael z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 38129.64 kilometrów w tym 7291.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.12 km/h i się wcale nie chwalę.

2014 baton rowerowy bikestats.pl

2013 button stats bikestats.pl

2012 button stats bikestats.pl

2011 button stats bikestats.pl

2010 button stats bikestats.pl

2009 button stats bikestats.pl

2008 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy sammael.bikestats.pl

Tour de Jaworzno.

Wygrzebałem

Czwartek, 20 marca 2008 · dodano: 20.03.2008 | Komentarze 0

Wygrzebałem gdzieś mapę Jaworzna i postanowiłem z niej skorzystać.
W planach było objechanie całego miasta czerwonym szlakiem jednak okazało się to trudne jeśli nie niemożliwe;)
Zacząłem przy elektrowni Jaworzno jadąc czerwonym szlakiem w stronę Sosnowca. Niestety po paru km za torami kolejowymi zamiast skrętu w lewo zobaczyłem przygotowania do budowy jakiejś drogi ( cały teren zrównany z ziemią :( ). Pokręciłem się po okolicy, nie znalazłem jednak śladu szlaku więc pojechałem w przeciwną stronę.
Pytanie do bikerów z Jaworzna: co sądzicie o oznakowaniu szlaków w Waszym mieście bo jak dla mnie to jest ono co najmniej niewystarczające, często trzeba przejechać na skrzyżowaniu dobre kilkadziesiąt metrów w jakąś stronę żeby się przekonać czy aby tam na pewno jest szlak.
ZA Elektrownią skręt do lasu i parę km w pięknej scenerii :) oby więcej takich terenów. Dalej asfaltem do Jelenia później do Byczyny gdzie znowu odnalazłem czerwony szlak, który zaprowadził mnie do góry Grodzisko. Górka pozostała niezdobyta bo nadciągające ciemne chmury skłoniły mnie do powrotu do domku.
Koszmar zaczął się w Mysłowicach Brzęczkowicach gdzie zaczął sypać śnieg zacinając prosto w twarz a im dalej jechałem tym mocniej padało, w pewnym momencie jechałem w solidnej zamieci śnieżnej i wyglądałem jak bałwan a nie jak króliczek wielkanocny ;)
Na moje nieszczęście miałem kolarskie spodenki i nieocieplane nogawki więc nie muszę chyba mówić jak komfortowo mi się wracało do domku :( brrr

Trasa: Murcki - Mysłowice Wesoła - Brzęczkowice - Jaworzno Elektrownia - Jeleń - Byczyna - Bory - Stara Huta - Śródmieście - Os. Awaryjne - Elektrownia - Mysłowice Brzęczkowice - Wesoła - Murcki

Dzisiejszy dzień był pod znakiem poszukiwań tego oznaczenia

To jest to :)

Tutaj miał biec czerwony szlak, może ktoś jest spostrzegawczy i wskaże mi drogę ;)

Przyjemny szuterek

Jakby było więcej takich dróg, kupuję szosówkę ;)

Góra Grodzisko - ja tu jeszcze wrócę...

Może tego nie widać ale solidnie sypało, oczywiście w kulminacyjnym momencie żal było aparatu wyciągać żeby nie zamókł

Jeszcze tylko parę km i się wysuszę