avatar Ten blog rowerowy prowadzi sammael z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 38129.64 kilometrów w tym 7291.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.12 km/h i się wcale nie chwalę.

2014 baton rowerowy bikestats.pl

2013 button stats bikestats.pl

2012 button stats bikestats.pl

2011 button stats bikestats.pl

2010 button stats bikestats.pl

2009 button stats bikestats.pl

2008 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy sammael.bikestats.pl

Pierwszy wypad w góry zaliczony,

Niedziela, 18 maja 2008 · dodano: 19.05.2008 | Komentarze 2

Pierwszy wypad w góry zaliczony, co prawda asfaltowo ale i tak było się gdzie powspinać :)

Pogoda mile zaskoczyła, miał być przelotny deszcz od 12 a tylko nadciągały ciemne chmury z których nic nie leciało. Zaczęło padać dopiero gdy siedzieliśmy w Milówce na piwku w oczekiwaniu na pociąg.
Celem było przejechanie szosowej Pętli Beskidzkiej ale dojechaliśmy jedynie do Milówki :( szkoda bo miałem ochotę na dalszą jazdę jednak musiałem się dostosować...
Malownicze widoki czekały na nas przez większość trasy poprowadzonej górskimi osadami. Jedynym dużym minusem był masakryczny wiatr. Momentami nawet z górki trzeba było pedałować by nie wytracać prędkości.
Z ciekawych zdarzeń spotkaliśmy na podjeździe pod Salmopol wystraszonego dzika błąkającego się po parkingu (oczywiście uwieczniłem go na fotkach).

Niemiłym akcentem był dojazd z pociągu do domku: 10km w deszczu i solidnych kałużach przemoczyły nas kompletnie :(

vmax - 64,49

Trasa: Wisła - Salmopol - Szczyrk - Godziszka - Lipowa - Twardorzeczka - Radziechowy - Węgierska Górka - Cisiec - Milówka - Rajcza - Rycerka - Rajcza - Milówka

Podjazd pod Salmopol

Dzik!

Chwila wytchnienia

Chwila przed zjazdem

Ja i Skrzyczne

Znów Skrzyczne

Na otwartej przestrzeni wiało...